Bij het beheer van uw mede-eigendom hoort uiteraard de nodige administratie, en die moet stipt zijn. Zo staan we bijvoorbeeld in voor de organisatie van de Algemene Vergaderingen en zorgen we voor de uitvoering en opvolging van de genomen beslissingen. SERVIMO Syndic kiest daarom voor een transparante, proactieve en digitale aanpak. Via ons online portaal MySyndic raadpleegt u overzichtelijk al uw documenten en meldt u makkelijk problemen in het gebouw.
- Organiseren en notuleren Algemene Vergaderingen
- Opvolgen van uitvoering beslissingen op Algemene Vergaderingen
- Onderhouden leverancierscontracten
- Archiveren van documenten
- Reglement inwendige orde
- Controleren inhoudsplicht leveranciers…
Via MySyndic raadpleegt u overzichtelijk al uw documenten waar en wanneer u maar wilt. Verslagen van Algemene Vergaderingen, facturen, de stand van zaken van uw rekeningen: MySyndic geeft u een volledig zicht op het hele pakket.
Hebt u een vraag, opmerking of een klein defect in het gebouw? Dan stuurt u ons eenvoudig een digitale melding. Wij ondernemen actie en u volgt alles gewoon online mee op.