SERVIMO SYNDIC centraliseert dienstverlening voor optimale service

Efficiëntere organisatie over de volledige kustlijn

Vanaf februari 2025 centraliseert Servimo Syndic haar medewerkers op het hoofdkantoor in Oostduinkerke. Door onze expertise en kennis te bundelen op drie locaties, kunnen we nog efficiënter en doeltreffender werken over de volledige kustlijn.

Lokale aanwezigheid blijft gegarandeerd

Ondanks deze centralisatie blijft er permanentie in onze kantoren in Koksijde en Sint-Idesbald. Op twee halve dagen per week kunnen mede-eigenaars hier terecht met vragen of problemen. Voor onze vestiging in Nieuwpoort verandert er niets: de vertrouwde gezichten blijven je ontvangen op het Leopoldplein.

Onze openingsuren per kantoor

Kantoor Oostduinkerke
Maandag, dinsdag, donderdag, vrijdag en zaterdag: 9u00 - 12u30

Kantoor Koksijde
Dinsdag en vrijdag: 9u00 - 12u30

Kantoor Sint-Idesbald
Maandag en donderdag: 9u00 - 12u30

Kantoor Nieuwpoort
Maandag, dinsdag, donderdag, vrijdag en zaterdag: 9u00 - 12u30

Kantoor Wenduine & Blankenberge
Maandag, dinsdag, donderdag, vrijdag en zaterdag: 9u00 - 12u30

In de namiddagen werken wij steeds op afspraak, zodat we meer aanwezig kunnen zijn in de residenties zelf voor controles en rondgangen.

Telefonische bereikbaarheid

Wij blijven bereikbaar op onze vertrouwde telefoonnummers, dagelijks van 10u00 tot 12u30 en van 13u30 tot 17u30. Op dinsdagnamiddag werken wij achter gesloten deuren, zodat we ons nog beter kunnen focussen op onze dienstverlening.

Hoofdkantoor Oostduinkerke
Leopold II Laan 268, 8670 Oostduinkerke
058 53 37 40
info@servimosyndic.be
www.servimosyndic.be

 

Welkom aan onze nieuwe property managers!

Léa – Sint-Idesbald & De Panne

Léa – Sint-Idesbald & De Panne

Léa is sinds 2025 onze nieuwe property manager voor mede-eigenaars in Sint-Idesbald en De Panne. Met haar ruime ervaring in vastgoedbeheer en klantgerichte aanpak zorgt zij voor een vlotte en nauwkeurige opvolging van administratieve en technische dossiers. Haar doel? Een efficiënt en transparant beheer van de residenties, volledig afgestemd op de noden van de mede-eigenaars.

Sébastien – Sint-Idesbald & Oostduinkerke

Sébastien – Sint-Idesbald & Oostduinkerke

Na een succesvolle periode in de vakantieverhuur, maakt Sébastien de overstap naar het beheer van gebouwen in Sint-Idesbald en Oostduinkerke. Dankzij zijn ervaring in klantenservice en vastgoedbeheer biedt hij een efficiënte en professionele opvolging van de residenties in zijn portefeuille.

Jules - Blankenberge

Jules is de nieuwe contactpersoon voor de mede-eigenaars van Blankenberge. Met zijn diploma als property manager en zijn professionele aanpak staat hij garant voor een grondige en efficiënte opvolging van administratieve en technische dossiers. Dit zorgt voor een transparant en zorgeloos beheer van de residenties in deze regio.